Eredità culturale è origine storica di u vetru culuratu

Cum'è un materiale anticu unicu è prucessu in l'artisgiani tradiziunali cinesi antichi, u vetru anticu cinese hà una storia è un patrimoniu culturale di più di 2000 anni.

L'urìggini di u vetru di culore ùn hè mai statu listessu, è ùn ci hè micca manera di pruvà.Solu a storia longa di "Lacrime di Xi Shi" hè stata trasmessa per registrà un periodu di amore eternu.

Sicondu a legenda, à a fine di a primavera è u periodu di u vaghjimu, Fan Li hà fattu a spada di u rè per Gou Jian, u novu rè di Yue.Ci hà pigliatu trè anni per falsificà.Quandu Wang Jian hè natu, Fan Li hà truvatu una sustanza magica in polvere in u moldu di spada.Quandu era fusionatu cù u cristallu, era cristallu, ma avia un sonu metallicu.Fan Li crede chì stu materiale hè stata raffinata da u focu, è u Yin è a dulcezza di u cristallu sò oculati in questu.Hà u spiritu hegemonicu di a spada di u rè è u sensu dolce di l'acqua, chì hè u più raggiungibile da a creazione di yin è Yang in u celu è a terra.Per quessa, stu tipu d'ughjettu era chjamatu "Kendo" è hè statu prisentatu à u rè di Yue cù a spada di u rè falsificata.

U rè di Yue hà apprezzatu a cuntribuzione di Fan Li à a fabricazione di a spada, accettò a spada di u rè, ma hà restituutu u "Kendo" originale è hà chjamatu stu materiale magicu "Li" in u so nome.

À quellu tempu, Fan Li avia ghjustu scuntratu Xi Shi è era impressiunatu da a so bellezza.Hà pensatu chì e cose cumune cum'è l'oru, l'argentu, u giada è u giada ùn puderanu micca currisponde à Xi Shi.Per quessa, hà visitatu artighjani qualificati è hà fattu u "Li" chjamatu dopu à ellu in un bellu ghjuvellu è l'hà datu à Xi Shi cum'è un simbulu di affettu.

Inaspettatamente, a guerra scoppiu dinò questu annu.Sentendu chì Fu Chai, rè di Wu, furmava e so truppe ghjornu è notte, cù l'intenzione di attaccà u statu di Yue per vindicà u so babbu, Gou Jian hà decisu di colpisce prima.L'amaru ammonimentu di Fan Li hà fallutu.U statu di Yue hè stata finalmente scunfitta è quasi sottumessa.Xi Shi hè statu obligatu à andà in u statu di Wu per fà a pace.À u mumentu di a separazione, Xi Shi hà tornatu u "Li" à Fan Li.Si dice chì e lacrime di Xi Shi cascanu nantu à u "Li" è movenu a terra, u sole è a luna.Finu à oghje, pudemu ancu vede e lacrime di Xi Shi chì scorri in questu.E generazioni più tardi u chjamanu "Liu Li".U vetru culuratu d'oghje evoluzione da stu nome.

In u 1965, una spada antica legendaria, chì hà duratu per millaie d'anni, ma hè cusì affilata cum'è sempre, hè stata scuperta in a tomba N ° 1 di Jiangling, Pruvincia di Hubei.A griglia di a spada hè intagliata cù dui pezzi di vetru blu chjaru.I caratteri d'uccelli nantu à u corpu di a spada mostranu chjaramente chì "Gou Jian, rè di Yue, hè una spada auto-agente".U vetru di culore decoratu nantu à a spada di Gou Jian, rè di Yue, hè u primu pruduttu di vetru di culore scupertu finu à avà.Coincidentamente, nantu à a "Spada Fu Chai, rè di Wu" truvata in Huixian County, Pruvincia di Henan, trè vetri di culore incolori è trasparenti sò stati incrustati in u quadru.

I dui signori di u periodu di primavera è di vaghjimu, chì eranu stati intricati tutta a so vita, dominavanu u mondu cù i so rializazioni eccezziunali.A "spada di u rè" ùn hè micca solu un simbulu di statutu è statutu, ma ancu cunsideratu da elli cum'è preziosu cum'è a vita.I dui rè leggendarii anu pigliatu u vetru culuratu cum'è l'unicu decoru nantu à e so spade, chì aghjunghjenu uni pochi di misteri à a legenda nantu à l'urìgine di u vetru di culore francese anticu.

Ùn pudemu micca cunfirmà l'urìgine di l'antica glaze glazed Chinese.Ci hè solu parechje leggende umane o mitologiche prima di a legenda di e lacrime di Xi Shi.In ogni casu, paragunatu à a legenda di l'urìgine di u vetru occidentale, a legenda di Fan Li casting a spada è inventà u vetru di culore hè più romantica in a cultura cinese.

Si dice chì u vetru hè statu inventatu da i Fenici (libanesi).3000 anni fà, un gruppu di marinari fenici chì trasportavanu soda naturali s'eranu accenditu un focu nantu à una spiaggia di u Mari Mediterraniu.Anu utilizatu grandi blocchi di soda per cuscini i so pedi è stallanu un grande pote.Dopu à cena, a ghjente hà trovu una sustanza cum'è ghjacciu in i braci di u focu.Dopu à mischjà a silice, u cumpunente principale di a sabbia, cù u carbonate di sodiu, u cumpunente principale di a soda, si funnu à alta temperatura è diventenu vetru di sodiu.

Un altru hà dettu chì u vetru hè urigginatu da l'Egittu anticu è hè statu scupertu da un artighjanu di ceramica intelligente è attentu in u prucessu di sparghje a ceramica.

In fatti, una volta l'analizemu da una perspettiva accademica, sti leggende perdenu subitu a so basa per l'esistenza.

U puntu di fusione di a silice hè di circa 1700 gradi, è u puntu di fusione di vetru di sodiu furmatu cù sodiu cum'è u flussu hè ancu di circa 1450 gradi.Ancu s'è u carbone mudernu d'alta qualità hè utilizatu, a temperatura massima in un furnace ordinariu hè solu circa 600 gradi, per ùn esse micca scurdatu di u focu di 3000 anni fà.In quantu à a temperatura, solu a teoria di a ceramica egiziana antica hè pocu pussibule.

In cunfrontu cù e leggende di l'Oriente è di l'Occidenti, ancu s'è a "teoria di casting di spada" hà qualchi miti unichi chinesi è culori romantichi, hà sempre una credibilità più altu da a perspettiva fisica è chimica.Pudemu ignurà l'autenticità di i ditagli di a legenda, ma a più grande diffarenza trà l'urìgine di u vetru francese anticu cinese è quella di u vetru occidentale hè degna di a nostra alta attenzione.

Sicondu l'analisi di a cumpusizioni chimica di u vetru scupertu, u flussu principale di u vetru cinese hè "piombo è bario" (chì hè assai vicinu à u cristallu naturali), mentre chì l'antica vetru occidentale hè principalmente cumpostu di "sodiu è calciu" ( u listessu cum'è i vetri è i vetri usati oghje).In a formula di vetru uccidintali, "barium" quasi mai appare, è cusì l'usu di "piombo".U veru vetru chì cuntene piombu in l'Occidenti ùn hè statu largamente utilizatu finu à u XVIII seculu, chì hè più di 2000 anni daretu à l'antica tecnulugia di vetru cinese.

Sapemu chì a temperatura necessaria per a fusione di u bronzu hè estremamente alta, è ùn ci hè micca prublema cù "diossidu di silicium", u cumpunente principale di u vetru di fusione.Siconda, a formula di u bronzu hà bisognu à aghjunghje piombo (galena) è stagnu in u ramu.Barium hè una simbiosi di piombo anticu (galena) è ùn pò micca esse siparati, cusì a coesistenza di piombo è bariu in vetru anticu hè inevitabbile.Inoltre, u moldu di sabbia utilizatu per scaccià e spade in i tempi antichi cuntene una grande quantità di silice, chì formava u materiale di vetru.Temperature.Quandu e cundizioni per u flussu sò scontri, tuttu u restu seguitarà naturalmente.

In parechje monografie Chinese, hè mintuatu chì u vetru culurita hè fatta da mischjà a mamma fluente è a petra di vetru culurita.

Sicondu u discorsu cummerciale di Qian Weishan, quelli chì veneranu u Tesoru di Chen sò i tesori di i so antenati... Se a mamma di u vetru di culore hè soldi oghje, serà grande è chjucu cum'è u pugnu di i zitelli.Hè ancu chjamatu un veru ughjettu di u Tempiu.In ogni casu, pò esse fattu in una forma di Ke Zi, cù blu, rossu, giallu è biancu dopu à u culore, ma ùn pò micca esse fattu da ellu stessu.

Tiangong Kaiwu - Perla è giada: tutti i tipi di pietre smaltate è cristalli chinesi.Occupate a cità cù u focu.Sò di u listessu tipu... Tutti i cinque culori di e so petre sò.Sta natura di u celu è a terra hè piatta in a terra faciule.A petra naturale vetrata hè diventata sempre più scarsa, soprattuttu preziosa.

U record tecnologicu di "piglià quellu cristallu è rinvià à u verde" in i varii dischi di Yan Shan - u vetru di culore riflette ancu più a continuazione di stu tipu di tecnulugia.

A ghjudicà da e reliquie culturali scuperte di l'oghje, u tempu quandu u vetru trasluzente apparsu in l'Occidenti era circa 200 aC, quasi 300 anni dopu à u tempu quandu u vetru anticu cinese apparsu, è u tempu quandu u vetru trasparente apparsu era circa 1500 AD, più di 1000 anni. dopu à u screnu di vetru di Wu Lord in u periodu Tre Regni arregistrati in a literatura.U tempu quandu i cristalli artificiali (simili à i cumpunenti di vetru) apparsu in l'Occidenti era circa a fine di u 19u seculu, più di 2000 anni dopu à l'apparizione di vetru anticu cinese.

Strictly speaking, u statu fisicu di l'antichi vetri chinesi vetru cù una longa storia deve esse definitu cum'è un statu di cristallu trasparente (o trasluzente).Da u puntu di vista di e reliquie culturali scuperte, u più anticu vetru vetru scupertu oghje hè sempre l'ornamentu nantu à a "spada Gou Jian di u rè di Yue".In termini di materiali, u vetru culuratu hè un materiale anticu è prucessu completamente sfarente da u cristallu è u vetru.


Tempu di pubblicazione: 03-06-2019