Valore Culturale è Metudu di Fabricazione di Artigianali Glaze

Valore Culturale è Metudu di Fabricazione di Artigianali Glaze

Cina hè unu di i primi zoni di pruduzzioni di vetru in u mondu.Ma per un bellu pezzu.L'arte di vetru pare esse scurdata in Cina.Sta tecnulugia ùn hè stata trasmessa.U successu di i tecnichi moderni glazed hè a gloria di a nazione.Da tandu, u smaltu di culore cinese hè diventatu unu di l'arti internaziunali.

Glaze hè una preziosa arte artigianale.U so prezzu hè più altu ch'è u cristallu.Ci sò trè motivi:

sutura (3)

1. A particularità di i materiali vetri antichi.È u so prucessu hè assai cumplessu è difficiule.Dunque, u so costu hè assai altu.

sutura (2)

2. U vetru di culore hà parechji culori.A funzione unica chì hè sempre trasparente è cristallina malgradu a miriade di cambiamenti.Nisun diamante pò fà.

sutura (1)

3. Glaze hè un pruduttu culturale.Ùn hè micca solu un materiale.chì hè di più.I prudutti Glaze sò unichi.Ùn ci hè micca dui prudutti vetru identici in u mondu.

U mutivu perchè i rigali glazed sò sempre stati amatu da e persone.In più di u so aspettu impressiunanti.A più impurtante, rapprisenta ancu a longa storia culturale di a Cina.

Metudu di fabricazione di l'artigianatu di vetru culuratu

valore (2)

A materia prima per a produzzione di vetru culuratu hè u vetru cristallinu chì cuntene 24% di piombo.Allora u puntu di fusione solu bisognu di più di 800 gradi.À questu tempu, a silice pò flussu liberamente cum'è maltosa.L'artighjani di diverse forme ponu esse furmatu dopu à rinfriscà.

Ci sò 47 prucessi prima è dopu à tuttu u prucessu di deparaffinazione.Ogni prucessu pò permette di scartà i vostri successi precedenti.Per esempiu.Cumu assicurà chì u vetru hè pienu di tutti i ditaglii di u moldu: barbs, circles, right angles.U grossu di ogni parte di ogni pezzu di vetru hè diversu.U coefficient di espansione hè diversu.Quandu u friddu.A lacrimazione si trova in ogni parte.Si rompe facilmente.In generale, a rata di successu hè solu 40-60%.Perchè u vetru culuratu scorri in un statu semi liquidu.Ci hè una grande incertezza.Si pò dì chì ùn ci sò dui prudutti glazed esattamente u listessu.Ogni pezzu hè un "orfanu".Un travagliu di vetru perfettu dipende da u disignu è a tecnulugia.Dipende ancu da a furtuna.

valore (3)
valore (1)

Attualmente, u glaze culuratu pò esse principarmenti divisu in dui campi.Prima, l'artighjanu.Principalmente furnisce diversi rigali cummerciale.Inoltre, include u mercatu di gioielli è u mercatu di rigalu cummerciale.In seguitu, intrutu in u souvenir turisticu, u mercatu di i materiali di custruzzione è u mercatu di cullizzioni, spessu cù a migliione di a tecnulugia di pruduzzioni di vetru.U spaziu per u sviluppu di vetru culurita cumminatu cù altri materiali è prudutti diventerà più largu è più largu.U sicondu hè u mercatu di glaze di l'ingegneria.Principalmente in u campu di a decorazione è i materiali di custruzione.

Per mezu di a nostra intruduzioni, credemu chì avete una cunniscenza più profonda di u valore culturale è i metudi di produzzione di l'artisgiani di vetru di culore, è pudete lascià un missaghju nantu à altre dumande.


Tempu di pubblicazione: 10-sep-2022